چهارمین کنگره انجمن روانشناسی ایران








همنفس

یک نفس با ما نشستی خانه بوی گل گرفت...

 

چهارمین کنگره انجمن علمی روانشناسی در

 

اسفند ماه 1391

 

به دبیری علمی خانم دکتر لادن فتی برگزار خواهد شد

 

 


برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به آدرس http://iranpa.org

 

 

 

مراجعه فرمایید

 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت17:55---27 شهريور 1390
سلام دوست عزیز من شما رو لینک کردم خواهشمند است من رو هم با نام روانشناسی و مشاوره لینک کن ممنون راستی من به روزم بهم سر بزن نظر بده

mehrza
ساعت16:31---8 شهريور 1390
سلام.. شما روانشناسی خصوصی هم دارید....

راستی واسه شرکت در کنگره ها ما هم میتونیم بیایم؟؟
پاسخ:با سلام منظورتون از روانشناسی خصوصی چیه؟ بله همه میتونن با ثبت نام در کنگره ها شرکت کنند و گواهی شرکت بگیرند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:,ساعت 17:21 توسط علی ربیعی فر|




مطالب پيشين
» الهه من....
» سخنی با دوست....
» مارگارت مید پر مخاطب ترین مردم شناس امریکایی
» راهکارهای مقابله با مشکلات روانی ناشی از بیماری های مزمن
» همینجوری....
» نا پیدا..........
» اولین کنگره روانشناسی اجتماعی ایران
» سومین کنگره سراسری هنردرمانی
» چهارمین کنگره انجمن روانشناسی ایران
» سومین کنگره سراسری پژوهش های روانشناسی بالینی
» خسته تر از همیشه...
» خداوندا.....
» تفاوتهاي اس ام اس خانم ها و آقایان
» این گونه نگاه کنیم...
» چرا جادوگران را به آتش می انداختند ؟!
» می خواستند سرش را ببرند...
» نتيجه ارتباط نا مشروع....
Design By : ParsSkin.Com